Nytt i samlingen 2013~

Här är den! Sammanställningen över vad jag köpt eller fått till min Resident Evil-samling under hela 2013. Om jag nu inte missat något. Förra veckan visade jag bygget av min tilläggshylla, och det var samma dag som den byggdes som jag passade på att plocka ihop till sammanställningen. Allt skulle ju ändå tas ner från hyllan!
 
Jag var lite extra försiktig när jag plockade ner min fina Jill.
 
Det blev så tomt i hyllan ju mer grejer jag plockade ner. Så klart. Jag hade förberett en lista över vad som tillkom till samlingen 2013 så jag skulle slippa behöva fundera på det när jag förberedde för det här blogginlägget.
 
Det här är alltså allt det som fick flytta in i min samling under 2013. Eftersom det är lite svårt att se allting på bilden...
 
...så har jag ett par närbilder! I den här finns det en hel del figurer. Chris och Leon från Resident Evil 6 är vad som gömmer sig i de lila lådorna. Båda var impulsköp. Den fina hunden är jag så glad att jag har. 
 
GameCuben är inte komplett, men den får vara med ändå. Och fina, fina Jill. Vad Claire gör i en Resident Evil 3-låda har jag faktiskt inte en aning om.
 
Lite guider och annat skojsigt.
 
Spel, spel och mera spel.
 
Så, det var sammanställningen för 2013! Jag är rätt säker på att det är mindre saker än under 2012, men jag har nog förmodligen lagt ner mer pengar under 2013. Det är vad jag tror, i alla fall. Hur hyllan ser ut efter att jag har ställt upp allting igen och ordnat om får ni se en annan gång. Kan ju inte visa allt i samma inlägg!
 

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Oj! Och jag som bara har sett början på en av filmerna...kommer inte ihåg vilken. Samlar på skor. Räknas det? Kram

Svar: Hehe, samlingen börjar gå lite till överdrift kanske =D
Klart det räknas! Skor är fantastiska.
Mlie-Redfield

2014-02-19 @ 15:15:33
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Postat av: CATTOAST

oj, inte dåligt! :P

Svar: =)
Mlie-Redfield

2014-02-21 @ 13:47:05
URL: http://cattoast.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0