Inte som jag minns det~

Jag har spelat en del Kingdom Hearts II den senaste tiden. Final Mix-versionen av det spelet släpptes i en fin HD-uppdatering till PlayStation 3 för inte så längesedan.
 
 
Det här äventyret var ett som jag verkligen ville ge mig ut på igen. Men... Kingdom Hearts II är inte riktigt lika roligt som jag minns det. Alltför ofta kommer jag på mig själv med att tänka "åh nej, inte det här partiet". Jag sitter ungefär en timme åt gången med Kingdom Hearts II. All motivation jag hade inför det här spelet är som bortblåst. Kanske har jag spelat Kingdom Hearts II ett par gånger för mycket redan, eller så är det helt enkelt inte lika bra som jag vill minnas. Förhoppningsvis får jag snart tillbaka tillräckligt med motivation för att klara ut det.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0