Jag har spelat: Rogue Legacy~

Rogue Legacy är ett spel som jag har bloggat om tidigare, både här och här. Igår klarade jag ut det för första gången. Varnar för eventuella spoilers.
 
Den fjärde bossen gick ner på första försöket, med hjälp av min Hokage Sir Dude V. Jag tror att jag var "lite" överlevlad, haha! Men jag har haft så kul med att bara spela det om och om igen utan något tvång på att möta bossar. Igår tyckte jag dock att det var på tiden.
 
Sir Dude V lyckades ta slutbossens båda former - även det på första försöket. En riktig legend, den där Sir Dude V. Mycket på grund av namnet.
 
Inte så mycket health kvar efter fighten, men det räckte till, åtminstone. Manan använde jag upp ganska snabbt - kändes bra att kunna attackera på långt håll också.
 
Ja, jag dog många gånger i Rogue Legacy - men jag hade riktigt roligt hela vägen.
 
Och vad gör man när man spelat klart? Man börjar med New Game +!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag dog också en massa gånger men sket i det. Tyckte det var så kul att hålla på att levla och ha mig och njuta av allt man stötte på i spelet. Om det nu är något att njuta av :P

Svar: Härligt att jag inte var den enda =) Fick ut så mycket mer av spelet på det sättet!
Mlie-Redfield

2014-08-24 @ 22:14:47
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0