Mot mörkret~

Andreas midnattsstreamade Diablo III till PlayStation 4 på twitch igår. Eller inatt, snarare. Det var kul att kolla på ett tag, men jag är inte så mycket för den spelserien själv. Så jag passade på att spela lite Rogue Legacy.
 
Även fast vi har båda tv-apparaterna i vardagsrummet för att jag skulle kunna spela på mina konsoler samtidigt som Andreas spelar på sina, var det min PS Vita som fick lite kärlek. Så smidigt med cross-save!
 
Jag lyckades besegra den tredje bossen på första försöket, så nu är det bara Land of Darkness kvar att övervinna. Det är dags att bege sig in i mörkret.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: punzerker

Land of Darkness är betydligt svårare tycker jag. Bossen var ganska lätt men fienderna var hemska. :(

Svar: Jag har varit där och nosat lite tidigare, och jag håller med dig om att fienderna är jobbiga =/
Mlie-Redfield

2014-08-19 @ 17:43:40
Postat av: Sarah Sjöstedt

Den värsta bossen är ändå Alexander. Så sjukt jobbig :( men spelet är ändå så jäkla underbart så man kan inte sluta spela det! :D

Svar: Man blir ju ganska beroende efter ett par omgångar! ^^
Mlie-Redfield

2014-08-19 @ 18:43:53
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0