Klarade spel, 2014~

Vi kör väl en favorit i repris och ser vilka spel jag klarade av under det gångna året!
 
1. Batman Arkham Asylum
 
 
Jag har haft Batman Arkham Asylum i ett par år utan att ha rört det. 2014 tog jag, till slut, tag i det. Och vilket spel! Så snyggt, så bra, så fantastiskt. Och Scarecrow. Underbara Scarecrow.
 
2. Silent Hill Homecoming
 
 
Det här spelet har jag ragequittat några gånger, men jag fortsatte ändå med det. Jag gillade det, även om det ibland gjorde mig arg, haha!
 

3. Mass Effect
 
 
Åh, Mass Effect. Jag spelade det tillsammans med min vän Kerstine, som samlar på Mass Effect. Det var jättekul att dela min resa i galaxen med henne!
 
4. Phoenix Wright Ace Attorney Justice for All
 
 
Jag älskar verkligen den här spelserien! Justice for All, som är den andra delen, var även det andra spelet som jag spelade. En (för mig) 32 timmar lång upplevelse som saknar motstycke. Alla oväntade vändningar gör att man har svårt att sluta spela.
 
5. Project Zero
 
 
Project Zero (eller Fatal Frame, som det också heter) har jag spelat många gånger förut. Det som var annorlunda den här gången var att jag spelade det tillsammans med Andreas. Det är ett riktigt bra skräckspel, vad mer kan säga?
 
6. Rogue Legacy
 
 
Det här spelet hade jag riktigt roligt med under 2014, och jag instagrammade väldigt mycket om det. Ett otroligt bra spel som man knappt kan lägga ifrån sig. "Bara ett försök till!" Sir Dude V blev hjälten av alla hjältar.
 
Och där hade vi min lista! Vilka spel klarade du av 2014?


Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0