Åter till Bright Falls~

Min extrabror hälsade på här hemma över jul, och han ville se när jag spelade Alan Wake. Så jag startade en helt ny omgång på min reservprofil på mitt xbox, eftersom jag inte vill förlora min tidigare sparning. Lampan var släckt och dörren var stängd under det första kapitlet för bästa effekt. Jag höll mig så nära Alice som möjligt när jag gick med henne upp till stugan. Jag visste ju trots allt precis vad som skulle hända.

Vi spelade i kanske bara lite mer än en timme, eftersom det började bli riktigt sent. Själv har jag dock hela spelet i färskt minne. Alan Wake var utan tvekan ett av mina absolut bästa spelköp det här året, och jag ångrar inte en sekund att jag även köpte Collector's Edition av det. Jag ser fram emot nästa gång jag får tillfälle att ta mig tillbaka till Bright Falls. 

~Mlie-Redfield


Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0