Önsketänkande / God Jul!~



Hade förberett allt inför en härlig spelkväll - jag hade en Resident Evil T-Virus Antidote som jag fick av min Secret Santa Fredrika, choklad, en Coca Cola Vanilla, och ett spel jag längtat efter att få prova. Mitt Dreamcast hade hittat hem till mig, och jag skulle få spela Resident Evil Code: Veronica för första gången. Skall dock tilläggas att jag spelat Code: Veronica X på PlayStation 2 många gånger innan. Detta skulle utan tvekan bli en perfekt spelkväll. Men säg den lycka som varar länge - Dreamcastet kunde inte spela upp skivan, varken den första eller andra. Detta var igår (eller i förrgår om man räknar nu som en ny dag. Snart två på morgonen. Borde nog sova snart, haha). Drickan tog slut fort, men som tur var hade jag bestämt mig för att vänta med min Resi-energidryck, så den är fortfarande oöppnad. Så istället för Coca Cola Vanilla, T-Virus Antidote, choklad och RECV igår(/förrgår) blev det Coca Cola Cherry, choklad och Kingdom Hearts. Även fast jag spelat det spelet många gånger blev så klart som alltid ett kärt återseende. Hoppas bara jag får chansen att spela Code: Veronica snart också. Återstår att se~

Eftersom klockan nu är 2:03 har det varit Julafton i över två timmar, så God Jul på er! =D Hoppas att ni får en härlig dag med många varma stunder =) Själv har jag redan fått in mina paket från tomtenissarna, med min mammas fina kommentar "Nu är ni så stora, så tomtenissarna kan inte vänta tills ni somnat med att lägga fram paketen." Eller hur det nu var. Inte lätt att komma ihåg när man är mitt inne i ett spel, haha! Så nu har jag ett par klappar som väntar på att få öppnas. Börjar bli dags att gå och lägga sig nu dock, så man orkar med allt som morgondagen har att bjuda på. Ha det bäst! =D

~Mlie-Redfield



Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0