En liten presentation~

Hallå där! Emelie heter jag, men på internet är jag mer "känd" (även fast det egentligen inte är helt rätt ord, men det får duga. Det låter väl bra iallafall, eller hur? Haha) som Mlie eller Mlie-Redfield. Jag har alltid tyckt väldigt mycket om spelserien Resident Evil, och sen 2008 har jag målat fanart, skrivit fanfictions och cosplayat för att visa min kärlekt till de spel som betytt mycket för mig. Jag cosplayar Claire Redfield, och för tillfället har jag två olika kostymer - den ena är hennes Degeneration-stil (min första cosplay, så den ser väl ut därefter, haha) och den andra är den rosa dräkten från Resident Evil 2. Den är jag själv otroligt nöjd med. Den har jag haft på både Uppcon och Närcon i år.

Om ni är intresserade av att se mina fanarts, läsa mina fanfictions eller se mina cosplay-bilder är det bara att glida in på http://mlie-redfield.deviantart.com/ och spana in mitt galleri! =)

Så, det var nog allt för den här gången - det skulle ju trots allt mest vara en liten presentation av mig. Sen kommer de riktiga inläggen som förhoppningsvis blir mer intressanta~ Vad kommer de handla om då, kanske ni undrar. Vad ska Mlie blogga om? Jo, hon tänker blogga om spel, Resident Evil, och mer spel! =D

Kommentarer
Postat av: Camilla Lithner

Häftigt!!



ha så bra! många kramar!

2010-11-18 @ 19:19:17

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0