God Jul~

Hoppas ni alla har en fantastisk jul, trots eventuell snöbrist (våran gräsmatta tittar fram på vissa ställen). Igår klädde vi granen, vi fick öppna ett par morgonpaket nu idag (en tidning och godis), sen väntar så klart julmat, Kalle Anka och paketöppning. Fram tills dess ska jag dock försöka fortsätta lite på Leons äventyr.


De här fina dekorationerna är det jag som hänger upp i granen varje år. Blivit lite av en tradition ^^

 


Så här blev vår färdiga gran =)


Hoho, min julstrumpa 8')


Som vanligt innehåller mina morgonpaket en chokladtomte, ett paket Romerska Bågar och en tidning~


Får jag slut på saker att göra innan det är dags för det riktiga firandet har jag lite juliga Zombie-böcker att läsa.

 

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig jul!

 


Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0