EmeLisette på äventyr~

Första juli 2011. Jag går upp tidigt och tar på mig kläder som egentligen är alldeles för varma för den här årstiden (vinterstövlar mitt i sommaren är inte något jag rekommenderar). Men det får vara så, det ska vara så. Ett par timmar senare möter jag upp med Lisette - som har lite mer väderanpassade kläder. Förutom de varma vinterstövlarna, så klart. Det är den första juli - releasedagen för Resident Evil Mercenaries 3D. Vi var redo för mycket shopping. Och vi cosplayar.

"Vad kan jag hjälpa Jill och Claire med idag?" är frågan vi möts av inne på en av de två spelaffärerna. Ett par minuter senare hade jag det i handen - mitt 30e Resident Evil-spel. Lite senare köpte jag ett 3DS att spela det på också, så klart. Den har redan ett namn, precis som mina andra spelkonsoler. Så det så.

Det blev rätt så mycket inköp - de flesta inne på spelaffärerna. Timmarna flög iväg riktigt fort, och till slut blev det dags för hemfärd. När jag kom hem hann jag i stort sett bara hem och vända, så var det dags att bege sig till nattskiftet. Ofrivillig dygning, men värt det - utan tvekan.

Tack Lisette för att du går med på mina idéer!


n_____n

 


=33

 


I approve~

 


Nummer 30 och mitt 3DS n__n
Köpte även 3 guideböcker - för L.A. Noire, Killzone 3 och Bioshock 2 ^^

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0