En liten uppdatering~

Jag blev nästan klar med min cosplay i tid till Gamex. Den fick så klart hänga med ändå, och tack vare underbara Hanna fick jag ett par av sakerna fixade dagen innan jag skulle ha den.

Och så där på tal om Gamex så kommer jag lägga upp ett inlägg med mer text än det här, och alla bilder jag tog, så klart. Har dock lite fullt upp just nu, så ska se när jag får tid till det. Vem jag cosplayade? Det får ni se då ;D

Gamex var utan tvekan den roligaste helgen jag haft på länge <3



Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0