Världens snyggaste tröja~



Fast egentligen inte.

Resident Evil är inne på sitt femtonde levnadsår - en händelse som Capcom valt att fira med en massa saker. Förutom HD-versioner av Code: Veronica X och Resident Evil 4 får vi (eller åtminstone japanerna - återstår att se hur det blir med det där) chans att köpa en exklusiv samlarbox (Vill ha den så mycket att det gör ont i mitt fangirl-hjärta). Det nya tillskottet på listan är en bok och en tröja som är... allt annat än snygg.

Nästan mer frestande att köpa tröjan "I mina rastlösa drömmar ser jag den Town" från spelet Tyst Kull 2. Tro mig, det finns en sådan tröja. Vem sa egentligen att översättningsprogram var dåliga? Den personen hade väldigt rätt.

Resident Evils 10-års jubileum fick också lite fina exklusiva saker - som den otroligt fina Lickern jag fick i födelsedagspresent av Fredrika, ett par andra fina figurer, Ten Years of Resident Evil Official Soundtrack som innehåller 48 kortversioner av olika stämningsfulla låtar från alla canon-spel från Zero till RE4 komplett med en fin liten poster med bilder på nio av karaktärerna.

Om Capcom planerat så här mycket för 15-års strecket, tänk vad mycket det måste finnas när det blir dags för serien att lämna sina tonår. Drömma kan man ju alltid.





Min fina Licker ^^

 


Hihi.


Nästan lite för bra det här.


Tyst Kull 2 <3


Och så denna fina från Resident Evil som avslutning.

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0