Zombies tar över GAME~

Jag tycker om att göra något lite extra på releasedagar. Den här gången var det dags för Dead Island. Ett par zombies hade tagit sig in på GAME, så Hanna och jag gick dit för att göra något åt det. Med andra ord var det Claire Redfield och Ada Wong från Resident Evil-serien som fick ta hand om situationen. Man kan då lugnt påstå att de har tidigare erfarenhet inom det området. Så klart fick kameran hänga med! Lägger nog upp lite fler av bilderna under helgen, men här kommer ett par av dem ^^


Det var ju inte vilka zombies som helst - det var Andreas från GamingGrannar och butikschefen David! De jobbar på bra, fast de är zombies =D



Ada och Claire såg till så att ingen blev allvarligt skadad. Smygreklam för Umbrella på reklampelaren? =D
 

Världens största zombie-dödar-kniv. Så klart.
 

Så fick vi träffa Emelie från GamingGrannar också ^^
 

n_____________n

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0