En liten uppdatering~

Jag har lyckats klara ut Professor Layton and the Lost Future nu (ett bloggilägg om det kommer så småningom, filar på detaljerna just nu) och har äntligen kunnat testa Alan Wake's American Nightmare tack vare en tävling pixelviking hade på sin blogg. (Jag kom på sjunde plats - den ni ;D Är riktigt nöjd med mina vinster - inte ofta alls som jag faktiskt vinner något). När jag väl spelat ut det kommer ett litet spoilerfritt inlägg om det med. Det jag kan säga nu är att jag har en riktig fancrush på Mr. Scratch.

När det gäller alla andra spel jag måste ta itu med går det väl sådär. Gav mig på ett par försök till med Resident Evil Revelations för någon dag sen, men det blev snabbt en rage-quit igen. Ytterst frestad att starta om på easy bara för att ta mig igenom storyn så jag faktiskt kan publicera det inlägget också - redan skrivit ner i stort sett alla mina tankar och synpunkter om det.

På grund av att jag har haft alldeles för fullt upp med allt pluggande den senaste tiden har jag inte kunnat fortsätta mer på min Psycho Mantis-cosplay. Jag köpte en massa spännen till den, men insåg lite sent att jag köpt fel sort. Inte kul. Ska höra om jag kan byta eller om jag helt enkelt får köpa rätt spännen ändå. Ska försöka börja på byxorna nu när jag har halvt påskledigt - måste ju ta pauser från pluggandet så man inte blir helt galen.

Sen har jag även fått det andra Phoenix Wright-spelet av Sanna, så ska börja med det snart också. Blir bara fler och fler spel att ta sig igenom! =D Om man bara hade tillräckligt med tid skulle det ju knappast vara ett problem.

Och visst ja - jag har målat min första riktiga Psycho Mantis-fanart nu också! Har en till liknande i mitt ritblock som jag ska fixa till också. Så småningom. Känns verkligen som att tiden inte räcker till alls till allt man vill göra.



Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0