Nämen titta~

Jag har bytt "header" på bloggen. Igen =D Tror nog den här kommer få stanna kvar väldigt länge. Den fantastiska bilden har min vän Elisabeth målat. Den föreställer en liten mini-version av mig, komplett med ett par spelreferenser och en Licker som husdjur. Bättre kan det knappast bli. Bloggen ska eventuellt få en litet ansiktslyft på andra områden med under helgen, beror på hur mycket min internet-anslutning vill samarbeta med mig.

Edit: Tack för hjälpen, Liss! Nu ser det ut mer som jag tänkte mig att det skulle se ut =D


Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0