Spännen och band~

...är vad jag har jobbat med den senaste tiden. På min cosplay, så klart.

Det första steget var att måla spännena lite mer silvriga. Eftersom de inte var vita från början, som ringarna var, behövdes det inte alls lika mycket färg för att det skulle bli ett bra resultat.

 

Sen var det dags att mäta ut en bra längd på bandet, och sen sy fast det nymålade spännet på det.

 

Sen för att jag är riktigt bra på att blanda ihop höger och vänster när det gäller delarna av cosplayen (de ser ju i stort sett likadana ut, så är ju lätt hänt) fick jag skriva vilket band som var vilket.

 

Och så här blev det till slut! =D

 

Det är fortfarande ganska så mycket kvar att göra med den här cosplayen - många band som ska klippas i rätt storlek och fixas. Sen ska ju alla ringar med också... x)

 

 

 

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0