Vilken hajp~

Hanna och Lisette är, förutom att vara två av mina absolut bästa vänner, väldigt bra på det där med tema-bestämda födelsedagspresenter. Förra året var det Umbrella-tema på presenterna jag fick - det var allt från Wesker-chips till Umbrella-"läsk".



I år var temat mitt favoritdjur. Titeln på det här inlägget säger allt - haj! Jag fick världens mest fantastiska cupcakes, fyra plasthajar - och en Applejack (som inte direkt är en haj, men ändå). De firade mig i förväg i söndags, eftersom jag skulle ha så fullt upp på min riktiga födelsedag (igår).

 


Mer awesome cupcakes får man leta länge efter =D

 


Och så Applejack ^^

Så ja, ett år äldre och (förhoppningsvis) lite visare x)

 

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0