Nej, nu kör vi!

Det var löjligt länge sedan jag började med min senaste omgång av Resident Evil Zero. L.A. Noire och en massa annat har kommit emellan. Från början var det meningen att det skulle bli ett REmaraton, men det är inte så mycket av ett maraton längre när jag inte rört spelet på någon månad. Att jag var sjuk hela förra veckan hjälpte inte direkt heller.

Efter Zero väntar REoriginal och REmake inan det blir dags för RE2 (tvivlar dock att jag hinner spela så mycket bara ikväll!). Nu har jag laddat upp med dricka, chips, godis och dipp - här ska spelas!





Omnomnom~
Har haft galet mycket cravings för Vanilla Coke i flera veckor, men de säljs inte någonstans här hemma längre. Underbara lycka när jag väl fick tag på dem! Och MTN Dew Code Red fick hänga med som en awesome bonus n__n Härlig fredagkväll detta kommer bli~

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0