Ny design~

Jag har ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och faktiskt fixat en ny design på min blogg. Det tog ett tag att fixa "header"-bilden i GIMP - tog mig tid till att fixa en vit outline runt Valkyrien medans det andra skulle vara genomskinligt, men det tyckte inte bloggen om, så då fick visst allt bli vitt. Där ser man. Den rosa bakgrunden har gått och blivit lite mer rödaktig. Själv är jag riktigt nöjd med hur det blev - är verkligen en skillnad! Valkyrien som finns i "headern" är för övrigt den som sitter så fint på ryggen av min Let Me Live-väst (för min cosplay från Resident Evil Darkside Chronicles - Game of Oblivion. Eller, för att förenkla, den uppdaterade versionen av hur Claire Redfield ser ut i Code: Veronica). Själva linearten är målad av mig på papper, sedan har Sanna fixat till den och färglagt digitalt. Tyckte den skulle passa bra i min blogg =)

Det var verkligen dags för en förändring!


Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0