Terragrigia~

Låter det namnet bekant? Terragrigia är platsen där ett visst nytt Resident Evil-spel kommer utspela sig. För att skapa ett större intresse för spelet Operation Raccoon City, skapade Capcom en websida där man fick lösa olika ledtrådar för att få reda på sanningen om Umbrella. Nu har Capcom även gjort något liknande inför Revelations 3D.

En video om en mystisk varelse har lagts upp på YouTube och en BSAA-hemsida är igång. Sidan ber om en kod för att man ska kunna komma vidare - för att lära sig mer om vissa delar som har med spelet att göra. Jag lyckades till slut hitta en kod efter lite letande - men jag tänker inte avslöja hur jag gjorde. Ni får tänka själva om ni är intresserade ;) Skall nämnas att resultatet är värt det! Vill ni veta mer är det bara att läsa här där videon jag nämnde finns, och även länken till den mystiska hemsidan.

Peppad inför Revelations? Så klart!

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0