Mot Uppcon~

För första gången på flera år känner jag mig faktiskt nöjd med det jag gjort på den här cosplayen. För första gången på flera år är jag också redo för konventet utan att behöva stressa med något annat än packningen. Jag hade tänkt skippa cosplay helt och hållet imorgon, vilket är Uppcons första dag. Mina vänner tyckte dock annorlunda, så jag kommer ha den cosplay jag panikade ihop till förra årets Uppcon - min CVX-Claire.

 

På lördagen blir det så klart Psycho Mantis! Bättre bilder på den cosplayen kommer någon gång nästa vecka - ni får den här så länge ;D

 

Och på söndag? Då blir det ingen cosplay - åtminstone inte riktigt. Jag har planerat att glida runt på konventets sista dag som min header/toppbild på den här bloggen: S.T.A.R.S.-tröja och mina RE2shorts! Den fantastiska bilden är målad av min vän Elisabeth ^^

 

Ska ni till Uppcon får ni gärna komma fram och säga hej! ^^ Nu måste jag fortsätta packa - nedräkningen har börjat!

 

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0