Fem meter tyg~

Så mycket har jag (hittils) köpt för årets första cosplay. Förhoppningsvis ska det räcka, så jag slipper köpa mer. Har ju trots allt en massa många fler saker jag måste köpa för att kunna fixa alla detaljer som behövs. Ser riktigt mycket fram emot att börja med den här cosplayen. Det ska bli så spännande!

Jag tänker hålla karaktären hemlig ett tag till, bara tills jag kommit igång och är 100% säker på att cosplayen faktiskt blir av. Det skulle ju så klart bli jättejobbigt om det inte blir av nu när jag har så väldans mycket tyg! Plus att den här karaktären förtjänar lite kärlek.


Jag vek ut tyget på golvet för att påminna mig själv om hur mycket tyg det faktiskt är. Det jobbiga är att när jag vek ihop tyget igen hamnade den fina sidan utåt... Jag är alldeles för slö för att vika om =D Imorgon bär det av på ett litet äventyr - tyget får hänga på. Längtar~

Och visst ja - idag har jag faktiskt haft mitt Haunting Ground i hela 4 år. Dett ska firas med en genomspelning. Siktar på Ending C ;D Men nej, det har ingenting att göra med min cosplay. Tyvärr x)

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0