Mer till cosplayen~

Har äntligen köpt lite mer av de grejer jag behöver för min cosplay. Bandet jag köpte var dock lite för brett (tur att jag bara köpte lite), så ska försöka se om jag kan klippa det på mitten på ett bra sätt eller om jag måste leta nytt. Men nu har jag åtminstone rätt sorts hakar, så de ska sys på på överdelen. Idag har jag även insett att jag faktiskt KAN få på mig den själv och att jag inte blir helt kvävd när jag försöker. Kommer bli måttligt svårt att röra sig när väl byxorna blir klara också. Men det ska bli kul =D


Och den där ringen... det måste vara en av de få gångerna man faktiskt kan hitta cosplay-material på IKEA. Tjugo stycken gardinringar var måttligt mycket billigare än mitt andra alternativ. De ska bara målas lite, sen är de klara. Blyertsstrecken ska inte vara där egentligen - var bara jag som inte hade så mycket att göra på tågresan hem idag. Det var även då jag insåg att bandet trots allt var för brett. Inte okej. Känner mig faktiskt motiverad att fixa lite med cosplayen nu, så det är bara att köra igång igen!

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0