Now that's G~

Man vet att man har lyckats i Versus-spelet Biohazard i Operation Raccoon City när ens team totalt samlat 4 av de 5 G-virus samples som behövs - och man själv samlat 3 av dessa. Ni får ursäkta, men jag tänker faktiskt skryta lite om det =D


(Jag vet, jag har tagit OTROLIGT många achievements ;D )

 

Speciellt roligt blir det med tanke på att jag vid tillfället var på rank/level 18 och de jag spelade med var runt level 30 och upp till 60 (okej, en var på 23, men ändå). Kände mig faktiskt lite duktig, men delar så klart den äran med underbara Beltway.

 


Ja, de andras namn är utsuddade på ett väldigt fint sätt. Lev med det x)
Och HEJ jag tar kort på min TV.

 

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0