Söndagspyssel~

Spontan-pysslade ihop ett litet bokmärke idag. Superlim är verkligen användbart, men inte kul när fingarna limmas ihop. Jag antar att inspirationen till det kom från den låt jag har haft på repeat i stort sett hela dagen (musikvideon släpptes igår, låten hade jag dock hört tidigare. Köpte singeln så fort den släpptes).

Även fast det är menat som ett bokärke kommer jag nog inte använda det som ett - åtminstone inte till skolböckerna som blir halvt misshandlade i min väska. Tänk vad man kan göra med en tunn kedja, papper, superlim, band, fjäder och lite fantasi. Hade ingen som helst aning om hur jag ville att den skulle blit till slut - den skapade sig själv och jag hjälpte bara till. Kreativiteten fick ta över totalt.


Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0