Dags att börja samla på något nytt~

Att jag samlar på Resident Evil har väl inte direkt undgått någon, men visste ni att jag även samlar på BioShock och Alan Wake? Mitt fokus ligger på min Resident Evil-samling, men det är alltid kul att ha något extra vid sidan om som omväxling. Just Alan Wake finns det inte så mycket runt omkring, men BioShock är åtminston lite mer omfattande. Nu har jag en fjärde samling på gång: Disney. Men, för att begränsa mig lite - inget Pixar, inget live-action. Vanligt, underbart Disney, helt enkelt! Med eventuella undantag. Herkules-spelet har jag redan två av, och jag har ett par Disney-spel liggandes. Det var dock inte förrän nu i veckan som jag bestämde mig för att börja samla. Målet med den här samlingen är inte att få ihop allting som finns så snabbt som möjligt. Jag vill bara ha något mer att titta efter på spelmässor. Att bara leta efter Resident Evil blir faktiskt lite tröttsamt när man har kommit upp i ett högt antal spel och bara ser samma saker över allt. Det jag köpte till den samlingen förra veckan är därför en bra kontrast till det. Men nog om Resi för den här gången - det här är det officiella startskottet på min Disney-samling.
 
Kingdom Hearts-guiden följde med mest för att det är ett av de spel jag haft som allra roligast med - sen är det ju ändå Disney. 102 Dalmatiner spelade jag mycket på PC när jag var liten, men jag tyckte det skulle vara kul att ha det på PlayStation. De andra två har jag inte spelat, så de ska bli kul att testa!
 
Det här fina två-i-ett spelet fick jag av min sambo i veckan, när jag sagt att jag skulle börja med Disney. Han hade det bara liggandes ändå. Gillar placeringen av prislappen! 
 
Det ska bli riktigt kul att se vad det kan bli av det här beslutet.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Bra idé där! Alltid roligt att variera sitt samlande lite. Själv samlar jag lite på konsoler och gamla speldatorer (som Commodore och Amiga) men jag funderar på om jag ska utvidga mina vyer lite.

Gällande den fantastiska prislappen där så kan jag tipsa dig om följande video:
http://www.youtube.com/watch?v=5LlxGGywkbU

Stort lycka till! =D

Svar: Verkligen! Ooh, det låter som en spännande samling =D
Tack, den ska jag komma ihåg!

Och tack så mycket =D
Mlie-Redfield

2013-08-24 @ 17:41:05
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0