Ett klipp för förändring~

I tisdags fick jag mitt långa hår klippt i en kortare frisyr som jag trivdes i från första stund. Men håret var inte det enda som klipptes den här veckan. Till tonerna av Poets of the Falls låt Given And Denied tog jag idag ett par djupa andetag och tog det stora steget. Ett par minuter senare låg de där, uppradade på köksbänken. Det är något jag har velat göra ett längre tag, men hela tiden skjutit upp det. "Jag göra det nästa år. Jag gör det när jag slutat på mitt sommarjobb." Idag var det bara dags, helt enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rama in dom? ^^

Svar: Haha, det skulle vara något det! ^^
Mlie-Redfield

2013-08-23 @ 18:12:30
URL: http://tanthannas.blogspot.se/
Postat av: Sting

Så det var dags! Hur känns det att inte ha några band kvar? Naket? X)

Svar: Det känns bra, samtidigt som det är sjukt ovant x) Tog på mig ett par vanliga armband nästan direkt för att armen kändes så lätt =D Men det är inget jag ångrar ^^
Mlie-Redfield

2013-08-23 @ 23:56:47
URL: http://stingshideout.blogpsot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0