Lite färg muntrar upp~

Den här röriga och smått tråkiga anslagstavlan köpte jag för nästan ett och ett halvt år sedan. Planen var att jag skulle göra den mer personlig, men tog mig aldrig riktigt den tid som behövdes för det. På bilden ovan är det mycket blandade saker lite varstans på den. Jag ville ha ett mer sammanhängande tema. I onsdags kände jag att det var dags att göra någonting åt den. Igår blev den klar.
 
Jag började med att måla själva ramen svart.
 
En viss logga fick sin plats i mitten. Men... det var något som fattades.
 
Mycket bättre!
 
Och så på med lite blandade Resident Evil-relaterade saker: en bild på Wesker, stats efter en runda i Resident Evil 5 Mercenaries med Lisette (dubbel Jill BSAA på Prison), min Let Me Live-valkyrie, bandet från Resicon 1, biobiljett till Retribution, en mini-Umbrella och mina stats från Resident Evil Code: Veronica HD (spelat med all text på japanska).
 
Så vad tycks om min personliga anslagstavla?
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Sjukt cool :-D

Svar: Tackar =D Kan säga att det var riktigt kul att kladda med allt det röda ;)
Mlie-Redfield

2013-08-31 @ 10:52:10
Postat av: Danielkm

Instämmer, grymt cool! Den skulle du kunna använda som en meny på den här sidan i framtiden! =D

Svar: Tack ^^ Hehe, fullt så duktig är jag inte på kodning, men jag gillar idén =)
Mlie-Redfield

2013-08-31 @ 20:28:11
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed
Postat av: Sting

Gud vad läckert, snyggt jobbat! ^^

Svar: Tack så mycket ^^
Mlie-Redfield

2013-08-31 @ 22:05:47
Postat av: Linda

Så cool den blev! Blev sugen på att måla min med!

Svar: Tack =D Ååh, gör det! De blir genast roligare att se på ^^
Mlie-Redfield

2013-08-31 @ 22:52:17
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0