På camping i Rapture~

Jag har dragit ner lite på Animal Crossing-spelandet den senaste tiden. Det ledde ju dock till att min fina Pierce flyttade, så jag försöker spela åtminstone lite varje dag för att ta hand om min fina stad. Något som är riktigt roligt med Animal Crossing New Leaf är att man kan bygga en campingplats. Självklart kan folk campa där - ett perfekt sätt att träffa djur från andra städer, och kanske även få dem att vilja flytta in! Sedan Raptures campingplats öppnades har en hel del besökare kommit och gått. Här får ni möta Raptures alla campare.
 
Så här såg det ut när campingplatsen invigdes. Längst till vänster ser vi en smått uttråkad, men ändå underbar, Pierce.
 
Det första tältet!
 
Tyvärr kunde jag dock inte övertyga henne att stanna.
 
 
 
Trots att många lovordade Rapture under deras stund på campingen, ville ingen av dem stanna. Men så kom Antonio...
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0