2013 Summary of Art~

Detta är ett meme på deviantART som går ut på att man väljer en teckning eller bild för varje månad från sitt galleri och sammanställer allting på ett fint sätt. Detta är för att man ska kunna se hur mycket man har utvecklats under det gångna året. Jag har inte hunnit med att rita och måla så mycket som jag skulle ha velat i år, men jag försökte åtminstone göra något varje månad.
 
 
Så här har mitt 2013 sett ut på deviantART! Det är inte så lätt att se, men jag har övat på skuggning i år. Tagit ett par små steg och bara provat på. Nästa år hoppas jag att jag får bättre kläm på det. I år har åtminstone varit en början. Vill ni se större versioner av varje månads bild kan ni klicka här för att komma till deviantART. Väl på plats där har jag listat upp vilken teckning eller bild som hör till vilken månad. Det ska bli kul att se vad jag hinner göra nästa år!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0