Dags att börja sy~

Det har ju blivit mycket Bioshock för mig den senaste tiden och det är faktiskt inte bara för att Infinite släpps i år. Det har att göra med årets cosplay. Jag tänkte att det var dags att "avslöja" vem jag ska cosplaya - det är ju lite lättare att visa vad man gör när man inte behöver vara så hemlig av sig. Jag köpte tyg förra veckan och började nästan direkt improvisera fram de mönster som behövs. Att jag sedan när jag klippte i tygen insåg att det inte riktigt var så jag hade tänkt är en annan historia. Så vad blir det för cosplay i år då? Med två peruker och en klänning blir det en Little Sister!
 
Jag har inte kommit så långt än, mest på grund av att jag har haft mycket att göra med studierna hela den här veckan. Men, jag tänkte visa upp det lilla jag väl har ändå.
 
Som sagt, jag har inte kommit långt alls, men det är åtminstone en början. Så fort det blir lite lugnare med studierna ska jag ägna mer tid åt att sy. Nu vet ni vad det är jag ska cosplaya i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Grymt bra val där! Var inne på om det kunde vara Enzan från Rockman EXE animen, men det kändes inte rätt. Detta är betydligt bättre! ^.^

Svar: Du har hade en bra gissning där i alla fall! =D
Mlie-Redfield

2013-02-17 @ 14:11:34
Postat av: Sting

Du kommer bli så cool och söt som Little Sister! n_n <3
Oh btw på tal om Enzan, om du någonsin har planer på att cosplaya nån från Megaman, get back to me. ;D

Svar: Aww, tack så mycket <3Tycker jag vi får styra upp någon gång ;D
Mlie-Redfield

2013-02-17 @ 17:15:36
URL: http://stingshideout.blogspot.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0