En liten ändring~

Det är ju lite kul ändå, det här med att koda sin egen blogg. Ju mer jag sitter med det, desto mer lär jag mig och inser vad jag vill ändra på. Idag fick det bli texten "Let Me Live", som jag så fint skrivit bredvid min header. Jag ville ändra typsnittet till något roligare, mer likt det som Claire har på sin väst i Code: Veronica. Men eftersom det inte direkt är standard fick det bli gamla hederliga Monotype Corsiva.
 
Så här såg det ut tidigare:
 
 
Och så här ser det ut efter mina små ändringar:
 
Helst skulle jag vilja att det hamnade i skenet av "min" ficklampa, men det får bli ett annat projekt. Ännu hellre ville jag ju att det skulle ha varit rätt typsnitt. Men, det här blir bra ändå! Inte alltför långt det riktiga, trots allt.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0