Den som väntar på något spännande...

...väntar bara lite för länge. I somras (i augusti, för att vara exakt) fick jag syn på en sak som skulle passa riktigt bra in i min samling. Jag tänker dock vara lika lurig som med årets cosplay och inte avslöja vad det är förrän jag har fått hem den. Anledningen till att jag först nu berättar om det är att jag förhandsbokade denna unika pryl på stört, men först idag fick jag reda på att jag är garanterad att få en. Varför är det så viktigt? Hemligt! Men, så fort jag fått hem den till samlingen blir det ett blogginlägg som inte bara är en teaser ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: niklas

SLUTA VARA HEMLIG DÅ !! ;)

Svar: Hahahahaha, jag sa ju att det bara var en teaser =D
Mlie-Redfield

2013-01-28 @ 21:44:16
URL: http://megazine.se
Postat av: Ina

Måste vara en jädra lättnad att få det beskedet, att du är garanterad en :D Yaaay!

Svar: Det var det! ^^ Ingen aning om när det kommer landa hos mig, men hoppas på inte allt för länge.
Mlie-Redfield

2013-02-01 @ 18:52:17
URL: http://ohnospyware.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0