Lite förändringar på bloggen~

Igår kväll kände jag för att förändra min blogg lite. Resultatet blev de underbara flikarna här ovanför och att alla kategorier som inläggen ligger i syns längst ner i dem. Flikar är något jag har velat ha i min blogg i en halv evighet, och när jag nu äntligen lyckades fixa dem satt jag länge och funderade på vart de skulle leda. En "om mig" var ju givet, likaså en flik för min samling och cosplay. Länken till min DeviantART slängdes in för att det finns så mycket blandat i mitt galleri på den sidan. Gamercarden slängdes in för att det är kul att ha. Försökte lägga den någon annanstans i bloggen men det såg inte så snyggt ut direkt. När jag väl kommer på fler nödvändiga flikar kommer de läggas in också. Det jobbiga med att bloggen ligger på blogg.se är att man måste länka till inlägg eller kategorier på sin blogg eller andra befintliga sidor - det går liksom inte att skapa dessa flikar på något annat sätt. Åtminstone inte vad jag vet.
 
Det var ett tag sedan jag fixade något nytt på bloggen nu - det finns fortfarande lite saker jag vill ändra, men min kodkunskap räcker inte fullt så långt. Än. Det är faktiskt riktigt kul ändå att göra om sin blogg då och då. Man kan då lugnt säga att den inte längre ser ut som gratistemat jag har som grund ;D
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0