Äntligen~

De senaste dagarna har varit jobbiga och väldigt påfrestande. Jag har tvivlat på att det ens skulle gå att få till passformen. Men nu så. Efter många om och men har jag nått dit jag ville - klänningens överdel sitter som den ska. Nu när jag tagit mig över det enorma hindret som passformen väl har varit för mig, känns det skönt att kunna sikta in sig på det som väl är kvar att göra. Ärmarna ska sys på, kragen ska sättas på plats och, så klart, ska den underbara kjoldelen (som just nu bara är... tyg) sys fast. Sen har jag en komplett klänning, som bara behöver få sina fyra knappar innan den blir klar. Känns bra att kunna lägga det här bakom sig nu.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0