Härliga, produktiva måndag~

För en gångs skull, haha! Måndagar brukar ju vara veckans mest lata dag - näst efter söndag, åtminstone. Jag började min måndag i soffan framför TV:n, men kände att det var dags att ta itu med cosplayen för att få den att sitta rätt. Så, nu sitter jag här framför datorn i en klänning som sitter åt som aldrig förr. Jag kan inte ta så jättestora andetag, men det är inte värre än min Psycho Mantis, så då är det okej. Klänningen består just nu av väldigt många ihopnålade partier, men när jag väl har sytt allting kan jag gå vidare till nästa del.
 
Jag börjar få "lite" cosplaypanik, men när man väl når stadiet då paniken gått över till en känsla av att man klarar av det brukar det gå bra. Nästa vecka börjar mitt sommarjobb, vilket gör att jag kommer få ännu mer begränsad tid att jobba med cosplayen, speciellt eftersom jag ska pendla fram och tillbaka på helgerna. Symaskinen får stanna kvar här hemma, så jag hoppas att jag kommit långt nog på klänningen för att kunna koncentrera mig på min peruk ett tag. Nej, nu får det vara nog med skrivandet - tillbaka till symaskinen!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Kämpa på, du kommer att fixa detta! Och lycka till med sommarjobbet! =D

Svar: Tack så mycket! ^^
Mlie-Redfield

2013-06-10 @ 16:28:56
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed
Postat av: Sting

Duktiga du! ^^ Håller tummarna på att det flyter på med cosplayen. Behöver du peppsnack så är det bara att höra av dig. ;D

Svar: Aww, tack <3~ Och det gör jag ;D När du minst anar det!
Mlie-Redfield

2013-06-10 @ 16:48:02
URL: http://stingshideout.blogspot.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0