Sommarlov~

...åtminstone ett litet tag. I början av veckan hade vi vår redovisning för gruppens websida och trycksak. Med andra ord fick jag sommarlov, som sträcker sig fram i lit mer än en vecka innan jag börjar jobba. Cosplaypaniken börjar verkligen kännas nu - börjar nästan tvivla på att jag kommer hinna bli klar till NärCon. Håller tummarna!
 
Sovmorgon är något som, än så länge, inte har existerat på mitt nyligen påbörjade sommarlov. Kanske är det lika bra med tanke på hur mycket jag faktiskt har att göra. Jag börjar bli trött på att klänningen fortfarande inte vill sitta som den ska - vill få den klar snart så jag kan fortsätta med peruken. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort idag. Är man bara tillräckligt envis så går det nog till slut.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0