Ett efterlängtat paket~

Igår fick jag äntligen hem det som jag förhandsbokade i augusti. Den där saken som bara finns i 500 exemplar världen över. Där en av dem skulle bli en del av min samling. Så vad är det jag har beställt egentligen? Det ska ni få se!
 
Paketet var beräknat att komma fram i förrgår, men det blev en liten försening. Det var först igår jag kunde hämta ut det. Eftersom det var så begränsat antal av den kunde jag ju inte sluta undra vilket nummer i ordningen det var jag hade fått. Det var först när jag kom hem som jag märkte att det stod på utsidan av kartongen.
Att jag skulle få ett så lågt nummer som 26 av 500 hade jag nog aldrig ens kunnat drömma om! Men, nu är det dags att se vad som finns i denna kartong.
En Jill Valentine staty i skala 1:6! Vissa samlare skulle säkerligen ha stannat där. Men, eftersom jag inte betelat så dyra pengar för att ha en kartong ståendes i hyllan (åkte så klart på tull också) så är det klart att jag öppnade även denna låda! "Men samlingsvärdet då?" Heh, jag bryr mig mer om att se hur min nyinköpta figurin ser ut än något samlingsvärde. För mig är hon ovärderlig. Hade det varit den första som gjordes hade jag kanske tänkt annorlunda.
Visst är hon väl fin? =D Hon har haft en given plats i min nya hylla sedan den dagen jag köpte den. Hyllan, alltså.
Behöver jag ens säga att jag är galet nöjd med det här köpet?
 

Kommentarer
Postat av: Jerry Olsson

Helt sjukt snyggt! Jag förstår absolut att du är jättenöjd med detta helgalna köp.
Jill Valentine-statyn är bedårande!

Svar: Tack ^^
Mlie-Redfield

2013-03-14 @ 16:41:58
URL: http://satrapojk.wordpress.com
Postat av: Danielkm

Instämmer med övriga, grymt snygg! När kommer samlingen bli komplett då? =D

Svar: =D Den kommer nog aldrig bli riktigt komplett - det finns så många figuriner som jag saknar, guider, artbooks, soundtrack... Det kommer ta lång tid innan jag har allting.
Mlie-Redfield

2013-03-14 @ 17:06:00
Postat av: Ina

Jag har aldrig fattat grejen med att inte öppna samlarugåvor och sånt. En statyett ska ju visas upp! Vad är annars meningen med att ha den? :D
Åsm köp, åsm statyett!

Svar: Precis så jag tänker! Då är det ju istället lådan som man visar upp. Vissa saker i min samling är dock fortfarande inplastade, men det är mest för att jag inte kan spela dem ändå - och så är det ju stor skillnad på spel och stayetter/figuriner. Men jag känner mest att om jag har lagt mycket pengar på något vill jag ju se vad det är jag köpt och inte lådan det kom i.
Mlie-Redfield

2013-03-16 @ 16:57:13
URL: http://ohnospyware.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0