Spelsoffan~

Det är inte bara här på bloggen som jag skriver texter. Jag publicerar en text varje onsdag på spelsoffan.se, där jag även är med och podcastar en gång i veckan (nya avsnitt av Semiretro, som den heter, släpps på måndagar). Texterna som hamnar på Spelsoffan hamnar inte här på bloggen, och mina blogginlägg här hamnar inte på spelsoffan. Lite kreativ måste man ju ändå vara med materialet! Resten av veckans vardagar är det mina soffkamrater Andy, Andreas och Björn som publicerar texter. Främst handlar de, så klart, om spel. Så vad väntar ni på, smit in på spelsoffan.se och spana in det som finns att läsa och lyssna på!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0