Spontanköp till samlingen~

Min Resident Evil samling fick sig en utökning idag - Resident Evil Zero till Gamecube. Som det lätt blir när man samlar på en spelserie så har jag redan det spelet. I två olika versioner. Så nu har jag tre! Grejen med det här spelet dock, är att det är första utgåvan av spelet. Tidigare har jag endast haft Player's Choice och den portade utgåvan till Wii.
Som sagt, har man en samling blir det lätt ett par dubbletter - men i de flesta fall finns det en orsak (läs: ursäkt) till att man behöver (läs: vill ha) fler av samma spel. Det är ju trots allt lite av charmen med att samla.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0