Långa pluggdagar~

Det har varit galet mycket att göra under hela den här delkursen, för att inte säga hela terminen. När man har långa pluggdagar (idag har jag suttit från 10 imorse till nästintill nyss) orkar man inte riktigt ta itu med cosplayen. Tyvärr. Jag fick lite gjort igår, men jag hoppas att jag kan fortsätta på det imorgon. Idag har all min energi gått åt till att förbereda inför morgondagens examination av en kampanjplan som jag och min grupp skrivit på i ett antal veckor. Vad jag ska göra nu? Äta lite kvällsfrukost och vila på soffan. Det är ungefär det jag orkar med just nu.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0