Min årliga glassbild~

Det började lite av en slump. I maj 2011 åt jag vårens första glass ute i solen. Och tyckte att det var ett bra tillfälle att ta en bild. Förra året åt jag också vårens första glass i maj, och tog en likadan bild. Igår var det dags för årets glassbild. 
 
Den översta bilden är från 2011, den i mitten är från förra året och den längst ner är tagen så sent som igår. Jag har samma min på alla bilder, men förutom det och mitt rosa nagellack (jag har nästan bara rosa) har de inte så mycket gemensamt - jag ser lite annorlunda ut nu mot vad jag gjorde för två år sedan. Men så har det ju ändå gått två år.
Jag tänker så klart ta en glassbild även nästa år - det är ju lite kul att se hur man förändras genom åren. Sen när man gör det till ett sammanhängande tema blir det genast lite roligare!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Haha vilken cool tradition! Jag antar att det är favoritglassen? ;D

Svar: Med ett diskret glassbyte mitt i ;D Men ja, 88:an är en de absoluta favoriterna.
Mlie-Redfield

2013-05-08 @ 22:10:35
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0