Så mycket att göra~

Idag skickade vi äntligen in kampanjplanen, som är en de tre delarna som slutbetyget för den här kursen hänger på. Jag är så trött efter allt stressande för att få klart den att jag till och med skriver om det i bloggen. När blev det så personligt här, egentligen? Med en månad kvar av vårterminen är det inte så konstigt att man blir lite sönderstressad. Otroligt härligt med helg nu! 
 
Det jag tänkte visa idag är det jag väl har fått gjort på min peruk sen sist. Så sent som idag sydde jag fast det andra lagret perukhår på min basperuk så att man ska kunna sätta upp den i en hästsvans på ett snyggt sätt.
Det börjar bli något av det här! Tycker dock att ett tredje lager skulle vara bra att ha också, när jag ändå är igång. När jag väl börjat med nästa steg är det för sent att sy på extra tränsar.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Det ser riktigt bra ut nu! Slutresultatet kommer att bli helt makalöst! =D Men nu när det är helg hoppas jag att du försöker finna ro, även om det har varit stressigt. På söndagen kan du dock förbereda dig inför kommande vecka genom att t ex spana in den här YouTube videon: ”/watch?v=xH4UwdS5sPE”. Förhoppningsvis kommer du känna dig redo att möta veckans nya utmaningar! =)

Jag håller alla tummar att det kommer gå bra för dig!

Svar: Tackar! ^^ Haha, tack för länken =D Väldans motiverande.
Tack, det gäller att kämpa på nu i en bra takt så jag slipper stressa!
Mlie-Redfield

2013-05-03 @ 22:09:04
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed
Postat av: Danielkm

Haha det var så lite så! Fast den där länken är nog inget att lyssna på när du arbetar med peruken. Du kanske blir så motiverad att du river sönder allting istället! =D

Svar: Fniss xD
Mlie-Redfield

2013-05-04 @ 18:21:08
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0