Vi ses väl på Retrospelsmässan~

Nu på lördag är det äntligen äntligen dags för Retrospelsmässan i Göteborg! Jag ska dit, så klart, och kommer vandra runt i cosplay. Som vanligt, med andra ord! Det blir min Resident Evil 2 cosplay som får hänga med den här gången. Vet inte när jag hade den sist - kan det ha varit Gamex 2011? I början av dagen ska jag dock ha på mig "vanliga" kläder innan jag byter om till cosplayen. De "vanliga" kläderna blir samma outfit som "jag" har på mig i min fina header-bild som min vän Elisabeth har gjort till mig *pekar uppåt*. Med andra ord kommer jag (förhoppningsvis) bli lätt att känna igen. Kom gärna fram och säg hej!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Självklart syns vi där! :D Ser fram emot det! Och det ska bli kul att se dig i din cosplay! :D

Svar: Yay! =D Längtar galet mycket! Den cosplayen har ju ett par år på nacken, men är fortfarande lika kul att gå runt i ^^
Mlie-Redfield

2013-05-09 @ 22:04:13
URL: http://Ninjabob.blogg.se
Postat av: Danielkm

Om jag hinner bli frisk dyker jag upp. Men just nu känns det osäkert =/

Svar: Håller tummarna! =0 Man vill ju inte direkt missa det!
Mlie-Redfield

2013-05-10 @ 02:02:06
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0