Det har redan gått tre år~

Först nu kom jag på att jag ju glömde fira min blogg igår! Det har nämligen gått tre år sedan jag först började blogga. Tänk att tiden går så fort! Den 18:e november 2010 klockan 14:42 lades ett automatiskt första inlägg upp på bloggen att jag hade startat den, och elva minuter senare hade jag skrivit mitt allra första blogginlägg. På tre år har jag publicerat 219 inlägg, och skrivit nio inlägg som inte kom ut från mappen "utkast". I början fokuserade jag mest på att skriva långa texter, men i början av december samma år lade jag upp en bild på min Resident Evil-samling, som då bestod av 25 spel. Följande text är ett utdrag från ett längre blogginlägg:  
 
 
Hihi, det var lite roligt ändå när de här var alla jag hade - själv tyckte jag att det var en stor samling. Om jag bara hade vetat då hur samlingen skulle se ut nu tre år senare...
 
Den 22:a december ska jag äntligen ta itu med något jag har gått och väntat på i tre år. Vad det är får ni se när det väl är dags!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Tiden går fort när man har roligt! Grattis! =D

Svar: Det gör ju det! Och tack =D
Mlie-Redfield

2013-11-20 @ 17:25:20
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0