Det snöar i Rapture~

Inte nog med att jag bör skaffa en kategori för mina teckningar - blogginläggen om Animal Crossing New Leaf blir bara fler och fler! Nej, jag har inte släppt det spelet än. Jag försöker ta mig tid att springa runt i min fina stad minst en gång om dagen. Jag började spela när det var sommar. Sedan kom den orangea hösten. Nu har snön börjat falla i Rapture!
 
Snöflingorna är ju inte direkt små heller! Tråkigt nog stannade de inte kvar på marken.
 
Mina fina bybor hade en del att säga om snön.
 
Det fina trädet som planterades när jag blev borgmästare i Rapture har bara ett stackars löv kvar, som säkert kommer att falla snart det med. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända med min blomsteräng med snön kommer. Det återstår att se, helt enkelt.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0