Do not shoot the water~

Ni minns den där teckningen jag lade ut lite progress-bilder på tidigare men sedan inget mer? Den är klar - så här kommer fler bilder!
 
Det tog rätt lång tid att bestämma sig för rätt typsnitt på texten. Det måste ju se bra ut, men ändå passa i serieform.
 
Första gången jag någonsin målade Hunnigan! Jackan hade en jobbig färg.
 
Lite färg på Leon också!
 
Och så seriens sista ruta - det som egentligen är själva inspirationen till den här serien. Men mer om det en annan gång!
 
Båten blir så fin så! Den här bilden visar jag inte lika mycket från. Det skulle liksom ta bort hela poängen med serien om ni visste om det redan innan. Så, pang på med det färdiga resultatet!
 
 
Sådär, någonting! Jag tycker själv att den är lite för rolig. Har man inte spelat Resident Evil 4 försvinner dock halva poängen... Större version av bilden hittar ni här.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0