En rolig sak på gång inför jul~

Nu när julen kommer närmare (snart exakt en månad kvar!) börjar det dyka upp ett par julkalendrar här och var. I år har jag bestämt mig för att ha egen liten julkalender på min blogg, med temat "det här visste du inte om mig". Så under decembers 24 mer magiska dagar ska ni få lära känna mig lite bättre! Men, för at göra det hela lite roligare ska jag även skissa upp en bild till varje dag. En är redan klar - den fixade jag med igår när jag fick hela den här idén. Jag har lite tankar på vad mer jag skulle kunna ha, och hoppas att jag kan hitta på 24 saker om mig som är intressant att veta utan att det är alltför mycket fokus på min samling. Det blir som en liten ritutmaning samtidigt som det (förhoppningsvis) blir kul för er att upptäcka lite nya saker om mig. Ser du fram emot december?
 

Kommentarer
Postat av: Louise W

Vilken rolig idé! :D Ser jag fram emot. :)

Svar: Kul att höra! =D
Mlie-Redfield

2013-11-21 @ 17:56:27
URL: http://bummipower.wordpress.com/
Postat av: Kiika

Nice! =D Det var en rolig idé =D

Svar: Redan klar med tre ;D
Mlie-Redfield

2013-11-21 @ 18:42:43
Postat av: Danielkm

Grymt! Kommer följa detta med intresse! ^.^

Svar: Yay! =D
Mlie-Redfield

2013-11-21 @ 18:46:14
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0