Jag minns dig, men du minns inte mig~

Det har gått ganska lång tid ändå sedan du lämnade mig. Jag trodde du skulle stanna hos mig för alltid, men en dag var du bara borta. Jag trodde aldrig jag skulle få se dig igen, men nu har jag hittat dig. Jag minns allt det roliga vi gjorde ihop, jag minns vår tid tillsammans och jag minns så klart dig. Men det tog ett tag för dig att komma på vem jag var när vi sågs igen. Jag mindes dig, men du mindes inte mig. I Pallet har du ju din träningskompis Sheldon, men Rapture är inte detsamma utan dig. Pierce, du bara fortsätter att såra mig, men nu vet jag ju trots allt var du bor! Kanske kan vi bli lika bra vänner igen någon dag. Jag kan åtminstone trösta mig med att både du och Broccolo (som faktiskt kommer ihåg mig) fann varandra trots att ni flyttade vid olika tillfällen.
 
 
Ni ska veta att ni alltid är välkomna tillbaka till Rapture.
 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Animal crossing ♥♥

bloglovinbyte? :)

Svar: Det är ett bra spel ^^
Jag följer bara bloggar jag är intresserad av, tyvärr.
Mlie-Redfield

2013-11-06 @ 17:33:03
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0