Nämen, se där~

Jag märkte precis att mina navigeringsmenyer på bloggen inte riktigt fungerar som de ska. Är man på startsidan går det utan problem att trycka på de olika dräkterna i rullistan under cosplay. De länkarna fungerar dock inte om man är inne i ett inlägg eller en kategori. Vilken miss! Men, nu ska det fungera igen - hade missat att lägga in länkarna i koden för de andra sidorna.
 
Listan är ju liksom där för att man ska kunna komma till en viss dräkt utan att behöva gå igenom precis alla inlägg som finns i kategorin cosplay.
 
Men det är ju "lite" svårt att trycka på en länk när den inte leder någonstans. Nu är dock problemet löst! Har ni inte varit inne i de underkategorierna och kikat kan ni ju göra det nu och se så att det fungerar ;D
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Smidigt! Men har den menyn funnits där tidigare? Så blind kan jag ju inte vara! xD

Svar: Hahahahahahaha, ja, den har faktiskt funnits där ett par månader =D
Mlie-Redfield

2013-11-26 @ 18:52:32
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0